Bloggnamn-byte

Tja, funderar faktiskt på att byta bloggnamn, jag menar. Det jag har nu känns helt flummigt. Jag undrar om jag gjorde bloggen mitt i natten när jag var helt borta eller något i huvudet. Hahah. Nej, men seriöst. Funderar på att byta namn till Stillday. Heter så på Tumblr för er som vill veta. Jag har dålig fantasi, ja. Stillday är faktiskt märket på några nagellack som jag har, haha. Fortfarade ganska fint tycker jag. Dock har jag ju skrivit mitt nuvarande bloggnamn på mina bilder så det blir komplicerat... Men jag ska fundera på det över dagen och återkommer med det senare. Om en timme ska jag vara hos frissan, längtar efter att få bort mina slitna toppar!



Jag vet att de heter snödroppar, men de gillar väl ändå inte snö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0