Busskort

Finally! Ett nytt busskort som förhoppningsvis funkar! De senaste gångerna har jag fått åka på Jossans kort eller åkt gratis (hallelujah) till Lukkan för att jag inte haft ett fungerande busskort. Antingen har det varit buckligt och det senaste funkade inte utan någon som helst förklaring. Jaha, nu kan betala bussen själv då! En sån stor flicka jag är! Jag har också fått en tid hos frisören av mamma. Ska klippa imorgon imorgon 14.00. Det är bra det. Mitt hår är så satans slitet i topparna, sjukt irriterande. Idag började jag skolan hav tolv, hade samhällskunskap och sedan fysik och sedan elevens val. Då satt TW utanför rummet med glas som jag, Rebecka, Kristina och Jossan satt i, och gjorde läskiga miner åt mig tills jag dog av skräck. Seriöst, han skrämmer livet ur mig ibland. Men imorgon kommer att bli fett nice. Som sagt. Dock visste jag inte då att vi hade ledigt hela dagen. Älskar denna veckan totalmycket. Måste den ta slut? Så jag har ledigt imorgon, ska klippa mig, sen på kvällen är det teater och då ska vi vara duktiga och snälla och visa att vi är stora nog att få göra en riktig musikal. Inte som förra året, för flummigt var det.

Ni får orginalbilden från ögonbilderna jag la upp tidigare idag också, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0