Imma nerd.

Igår var jag, pappa, Lovisa och Simon på sci-fi mässa. Det är jättekul men man känner sig som en riktig nörd. Pahah. Dock älskar jag att nörda mig. Där finns mamma star wars saker och sånt och folk som är utklädda till Darth Vader, Chewbacca och andra jedis. Haha. Sen finns det massa man kan köpa också, masker, gosedjur, svärd, leksakslasersvärd och sen massa dyra saker som varit med i filmer. Simon sa en gång "Jag vill ha Anakins lasersvärd" oh jag svarade med "Jag vill ha Anakin.". Hade nästan glömt hur jävla snygg Hayden Christensen är, damn. Haha. Jag köpte iallafall en tröja med ett tryck med Darth Vader och Darth Maul och så pratade jag med Kristanna Loken. Hon som spelar den där riktiga robot-bitchen i Ternimator. Hennes röst var läskig, hon kanske var förkyld... Ny sitter jag iallafall och äter lite PEZ. Ah my gaaad. Bästa godiset ever. Jags ska leva på det! Eller inte... Här får ni iallfall lite bilder from igår, finfina är dom!

Kristanna (:


MY T-SHIRT :D


PEZ ♥


Jag ska försöka uppdatera oftare. Så vi ses förhoppningsvis snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0