jag älskar dig, mamma.

Seriöst, är hemma och är sjuk. Får anfall på min hals så ont det gör! Men nu är jag lite gladare för mamma pratade med Camillas mamma och de sa att jag fick kolla på Hungerspelen med Camilla iallafall. Biljetterna var ju bokade redan och sånt så det kanske var svårt att ändra på allt och så... Men jag är glad nu! Ska bara fixa mig lite och packa lite saker. Måste sova hos Camilla också för filmen slutar så sent och jag kommer inte hem för Lovisa har födelsedagskalas med sina vänner och mamma ska vara där med dem och så vidare. Plus att Camilla bor i Helsingborg, tar ett tag att åka dit. Längtar som fan!

Äckelfästing.


älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0