klasströjan

Stannade lite kvar i skolan igår för auditions till skolans musikal som vi nior har. Idag fick vi reda på, eller vissa iallafall, vilka vi skulle spela. Jag ska spela en fjortis. Det är typ en av huvudrolerna som jag är sjukt taggad. Rebecka och Sofia fick huvudrollen. Ja, det är en en huvudroll som de delar på för det är fyra föreställningar. Jag ska bara vara fjortis två föreställningar, de andra gångerna kommer jag att vara en Mange Maker. Haha.
Stannade längre efter skolan idag också för att prata om klasströjan, men de enda som kom var jag, Hanna, Madde, Nikoline och Emma och Nikoline var tvungen att gå till skolbussen efter typ 5 minuter och Emma ska inte ens ha en tröja. Vi pratade lite men bestämmer mer på måndag eller tisdag. Jag förstår itne varför ingen kom. Jag menar, är vi de enda som bryr oss? Jag gick dit även fast min hals gjorde skitont, för jag vill ha en klasströja och jag vill inte ha ett tryck som jag absolut inte vill ha.
Anyways... så sitter jag hemma nu med huvudvärk och halsont som bara den. Äter lite glass men får knappt ner något. Det är så orättvist! Jag ska ju se på Hungerspelen imorgon med Camilla och jag kan itne vara sjuk då! Nu blir jag jättesur om halsontet är kvar. Har dessutom prov imorgon. Kommer därför inte gå på Lukkan idag. Plugga, plugga, plugga!

bilden är från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0