Läxor

Försöker göra lite "läxa" som jag själv gett mig. Eller ja, jag läser en bok på engelskan som jag själv fått välja. Den måste va på engelska, såklart men.. Haha. Ja, jag kanske itne borde valt den, den är så jädrans sorglig. Andra världskriget biografier, sånna ska man inte läsa. Då dör man själv lite inuti. Stackrs barn. Ja, iallafall... Ikväll så ska vi som är kvar i nian (asså vi som inte är och åker skidor) åka på musikal inne i Malmö. Bussen går från skolan 18.00, så jag måste fixa lite mat lite tidigare. Jag tror itne ens att mamma vet att jag ska på musikal idag. Får säga det sen, att jag kommer hem sent. Jag har iallafall min fixa SW tröja på mig idag. Kristina, som är hemma från Gambia nu, gillade den. Rebecka är inte så inne i SW och Jossan tyckte bara trycket var fel för det står "Dark Side Is The New Shit" men de första SW filmerna gjordes på 70-talet, väl? Men jag tycke rom den iallafall. Nu kom mamma hem. Ska väl säga till henne på en gång nu då. hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0