Matmatmatmat

Jag är hungrig och nervös och allt vad det kan vara. Sitter och läser lite ur min engelskabok, för den är intressant. Men jag borde verkligen läsa Fysik. Jag menar, vi har Nationella prov i det på onsdag och vad kan jag? Ingenting. Okej jag kan väl det mesta men provet, asså jag kommer panika ur helt. Typ svimma på golvet. Hur kul kommer det bli? Tänk om man blir underkänd, vad gör man då? Åhh, sån ångest! Jag ville inte ens ha Fysik i nationella, jag ville ha Biologi! För Biologi är intressant och dessutom har jag redan VG i det för att jag är så fett grym på sexualkunskap. Ja, jag vet, jag är awesome. Men nu tror jag att det är mat, lukat sjukt gott derifrån iallafall så nu ska jag gå för jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0