Sovmorgon

Fy vad härligt! Har sovmorgon idag och imorgon, hade lite igår men det brukar vi har på tisdagar. Ja, det är ganska många andra nior som är och åker skidor på Lindvallen så vi som är kvar har slagits ihop till en klass och fått ett specialschema. Det som är awesome med det schemat är att vi börjar halv tolv idag och slutar tio i tre. Sånt är fett nice. Imorgon har vi kompensation från Välgörenhetskonserten som var för ett tag sedan. Då börjar vi klockan tolv. Men såklart så ska jag vakna klockan nio ändå. Tja, det är fint väder iallafall! Ska nog börja fixa mig snart. Jag har ju hur länge som helst på mig, eller nåt... Anyways, här får ni en morgonbild på mig och Cissi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0