Vampire Diaries är tillbaka!

Ja, nu var äntligen The Vampire Diaries tillbaka på tv 6, kollade nyss på det. Dock var det ett avsnitt jag redan sett på internet för jag kollade på för många. Visste inte vilka som redan gått på tv här i Sverige. Men i USA var det tydligen avsnitt 17 som gick på tv för dem igår och det som jag såg nyss var avsnitt 10! Asså, är vi verkligen så efter? Det jag störde mig mest på var dock att de tog bort de "läskiga" scenerna som när Jeremy styckade huvudet av en badguy och Klaus "dödade" Rebekah igen. Dumma tv, jag vill ju se cool grejer, haha. Fast jag hade redan sett det så... Det gör itne så jättemycket. Snyftade dock till slutet lite. Men nu ska jag Skajpa med Camilla.

Slutet på avsnitt 10. [Damon compells Jeremy to leave Mystic Falls]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0